Nowa kampania „Ponadczasowe hity budowlane” producenta chemii budowlanej FAST zaskakuje i bawi. W oryginalny sposób nawiązuje do okładek płyt znanych zespołów muzycznych. W rolę głównych bohaterów wcielili się żużlowcy zielonogórskiego Falubazu.
Wielkie bilborardy, które pojawiły się w Zielonej Górze zostały inspirowane znanymi albumami, takimi jak „Nevermind” Nirvany, „Abbey Road” The Beatles, „Wish You Were Here” Pink Floyd i „Purple Rain” Prince’a. Znaleźli się na nich zawodnicy ekstraligowej drużyny: Jarosław Hampel, Jan Kvech, Rasmus Jensen oraz Przemysław i Piotr Pawliccy.
Kampania prowadzona jest online i offline. W sieci można zobaczyć grafiki z żużlowcami w niecodziennych odsłonach, a wielkoformatowe banery pojawiły się w najbardziej rozpoznawalnych miejscach Zielonej Góry. Nowa kampania jest elementem spójnej strategii, która obejmuje również m.in. długofalową współpracę z nowymi, lokalnymi dystrybutorami oraz działalność w mediach społecznościowych.
- Muzyka, żużel i budowa to zgrane trio – powiedział Daniel Sełeszczuk, dyrektor marketingu firmy FAST. – Chcieliśmy stworzyć kampanię, która będzie nie tylko efektowna, ale również angażująca dla lokalnej społeczności. Wierzymy, że połączenie kultowych albumów muzycznych i cenionych od lat materiałów budowlanych z żużlem, który jest tak popularny w Zielonej Górze wzmocni rozpoznawalność marki.
Zeszłoroczna kampania filmowa firmy FAST pt. „Akcja!” spotkała się z bardzo ciepłym przyjęciem. Już po kilku godzinach m.in. Powrót do gładkości i Leon Fachowiec uzyskali setki udostępnień w mediach społecznościowych stając się viralem. – Tym razem to jednak nie nasi pracownicy wystąpili w kampanii reklamowej, a żużlowcy – powiedziała Katarzyna Pawiłojć, specjalista ds. marketingu w FAST.
- Wszystkie nasze kreacje to jest coś, co realizujemy z rozmachem – dodał Daniel Sełeszczuk. – Dlatego wrzuciliśmy Jarosława Hampela do basenu, a Jana Kvecha ubraliśmy w żaboty. Nie zatrzymaliśmy niestety ruchu na ulicy Wrocławskiej, a był taki pomysł, by tam odzwierciedlić przejście dla pieszych tak, jak jest to na Abbey Road. Dla żużlowców była to wspaniała zabawa, Jarosław Hampel stwierdził, że mógłby tor żużlowy zamienić na basen.
WIDEO: Bracia Piotr i Przemysław Pawliccy spotkali się z kibicami Falubazu
![emisja bez ograniczeń wiekowych](https://s-nsk.ppstatic.pl/assets/nsk/v1.220.1/images/video_restrictions/0.webp)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?