Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Rachunki za prąd. Nasz Czytelnik uważa, że dla emeryta to ogromny wydatek. Mamy wyjaśnienie spółki Enea

Eliza Gniewek-Juszczak
Eliza Gniewek-Juszczak
- Częstotliwość rachunków wynika z przyjętego okresu rozliczeniowego na podstawie zapisów umowy klienta na zakup energii elektrycznej - wyjaśnia sprawę Luiza Trocka, starsza specjalistka ds. PR z departament PR i komunikacji spółki Enea.
- Częstotliwość rachunków wynika z przyjętego okresu rozliczeniowego na podstawie zapisów umowy klienta na zakup energii elektrycznej - wyjaśnia sprawę Luiza Trocka, starsza specjalistka ds. PR z departament PR i komunikacji spółki Enea. pixabay.com
- To nie tylko dla mnie jest problem. Znajomi też tak mają - poskarżył się Czytelnik ze Sławy. Chodzi o rachunki za zużycie prądu w domu.

Nasz Czytelnik dostał trzy faktury za zużycie prądu do zapłaty w krótkim czasie. Łączna należna kwota sięgnęła czterystu złotych. Mężczyzna stwierdził wprost, że emerytów nie stać na takie wydatki jednorazowo.

- To nie tylko dla mnie jest problem. Znajomi też tak mają. Czy faktury nie mogą być wystawiane co miesiąc na dany miesiąc? Dlaczego mam płacić po trzy na raz? - pytał zdenerwowany mieszkaniec Sławy.

- Częstotliwość rachunków wynika z przyjętego okresu rozliczeniowego na podstawie zapisów umowy klienta na zakup energii elektrycznej - wyjaśnia sprawę Luiza Trocka, starsza specjalistka ds. PR z departament PR i komunikacji spółki Enea.

Rachunki za prąd. Nasz Czytelnik uważa, że dla emeryta to og...

Jak płacić za prąd? Są różne możliwości

Z pytaniami o rozwiązanie problemu zwróciliśmy się do spółki Enea.

- Częstotliwość rachunków wynika z przyjętego okresu rozliczeniowego na podstawie zapisów umowy klienta na zakup energii elektrycznej - wyjaśnia sprawę Luiza Trocka, starsza specjalistka ds. PR z departament PR i komunikacji spółki Enea. - Każdy klient ma indywidualny numer konta bankowego, na które wpłaca należności ze energię elektryczną. Istnieje możliwość wpłacania np. raz w miesiącu mniejszych kwot, nawet jeśli w danym miesiącu nie została wystawiona faktura. Wpłacone środki zmniejszą kwotę do zapłaty wynikającą z wystawionej faktury.

Co jeszcze można zrobić? Luiza Trocka wymienia możliwość zmiany okresu rozliczeniowego.

- Klient może dokonać takiej zmiany raz na 12 miesięcy. Można to zrobić np. osobiście w Biurze Obsługi Klienta lub poprzez eBOK (Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta). Konsultanci w biurach lub na infolinii wskażą, jakie dokumenty należy złożyć i podpowiedzą, jak je wypełnić - wyjaśniła przedstawicielka Enei.

Źródło: Dzień Dobry TVN

od 7 lat
Wideo

Pismak przeciwko oszustom, uwaga na Instagram

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nowasol.naszemiasto.pl Nasze Miasto