Rachunki za prąd. Nasz Czytelnik uważa, że dla emeryta to ogromny wydatek. Mamy wyjaśnienie spółki Enea

Eliza Gniewek-Juszczak
Eliza Gniewek-Juszczak
- Częstotliwość rachunków wynika z przyjętego okresu rozliczeniowego na podstawie zapisów umowy klienta na zakup energii elektrycznej - wyjaśnia sprawę Luiza Trocka, starsza specjalistka ds. PR z departament PR i komunikacji spółki Enea.
- Częstotliwość rachunków wynika z przyjętego okresu rozliczeniowego na podstawie zapisów umowy klienta na zakup energii elektrycznej - wyjaśnia sprawę Luiza Trocka, starsza specjalistka ds. PR z departament PR i komunikacji spółki Enea. pixabay.com
Udostępnij:
- To nie tylko dla mnie jest problem. Znajomi też tak mają - poskarżył się Czytelnik ze Sławy. Chodzi o rachunki za zużycie prądu w domu.

Nasz Czytelnik dostał trzy faktury za zużycie prądu do zapłaty w krótkim czasie. Łączna należna kwota sięgnęła czterystu złotych. Mężczyzna stwierdził wprost, że emerytów nie stać na takie wydatki jednorazowo.

- To nie tylko dla mnie jest problem. Znajomi też tak mają. Czy faktury nie mogą być wystawiane co miesiąc na dany miesiąc? Dlaczego mam płacić po trzy na raz? - pytał zdenerwowany mieszkaniec Sławy.

- Częstotliwość rachunków wynika z przyjętego okresu rozliczeniowego na podstawie zapisów umowy klienta na zakup energii elektrycznej - wyjaśnia sprawę Luiza Trocka, starsza specjalistka ds. PR z departament PR i komunikacji spółki Enea.

Rachunki za prąd. Nasz Czytelnik uważa, że dla emeryta to og...

Jak płacić za prąd? Są różne możliwości

Z pytaniami o rozwiązanie problemu zwróciliśmy się do spółki Enea.

- Częstotliwość rachunków wynika z przyjętego okresu rozliczeniowego na podstawie zapisów umowy klienta na zakup energii elektrycznej - wyjaśnia sprawę Luiza Trocka, starsza specjalistka ds. PR z departament PR i komunikacji spółki Enea. - Każdy klient ma indywidualny numer konta bankowego, na które wpłaca należności ze energię elektryczną. Istnieje możliwość wpłacania np. raz w miesiącu mniejszych kwot, nawet jeśli w danym miesiącu nie została wystawiona faktura. Wpłacone środki zmniejszą kwotę do zapłaty wynikającą z wystawionej faktury.

Co jeszcze można zrobić? Luiza Trocka wymienia możliwość zmiany okresu rozliczeniowego.

- Klient może dokonać takiej zmiany raz na 12 miesięcy. Można to zrobić np. osobiście w Biurze Obsługi Klienta lub poprzez eBOK (Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta). Konsultanci w biurach lub na infolinii wskażą, jakie dokumenty należy złożyć i podpowiedzą, jak je wypełnić - wyjaśniła przedstawicielka Enei.

Źródło: Dzień Dobry TVN

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Rosja niszczy ukraiński przemysł

Wideo

Komentarze

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Przejdź na stronę główną Nasze Miasto
Dodaj ogłoszenie