Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów
2 z 3
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
HENRY to wymagający konsument, ceniący wygodę zarówno w...
fot. Lucyna Nenow / Polska Press

Może jesteś HENRY i nawet o tym nie wiesz? Firmy i handlowcy rozpoczynają prawdziwy bój o nową generację konsumentów. Jak skorzystamy?

HENRY to wymagający konsument, ceniący wygodę zarówno w nabywaniu usług, jak również ich realizacji. Istotna jest także dla nich realizacja marzeń związanych z motoryzacją i elektroniką oraz sportem. Dążąc do spełnienia swoich marzeń i potrzeb chcą, aby były one dostępne jak najszybciej – co podkreślił co drugi uczestnik badania.

Zobacz również

Tre Voci ponownie w Wieluniu. Niesamowicie klimatyczny koncert przyciągnął tłumy

Tre Voci ponownie w Wieluniu. Niesamowicie klimatyczny koncert przyciągnął tłumy

Szczecinek u schyłku PRL na zdjęciach z lat 80. Unikatowe ujęcia [zdjęcia]

Szczecinek u schyłku PRL na zdjęciach z lat 80. Unikatowe ujęcia [zdjęcia]

Polecamy

Co z ciszą wyborczą w drugiej turze? PKW wyjaśnia

TYLKO U NAS
Co z ciszą wyborczą w drugiej turze? PKW wyjaśnia

Tak niszczysz włosy i cerę! Wystarczy jedna zmiana w pielęgnacji

Tak niszczysz włosy i cerę! Wystarczy jedna zmiana w pielęgnacji

Zaskakujący komunikat w Messengerze o ustawieniu kodu PIN. O co chodzi?

Zaskakujący komunikat w Messengerze o ustawieniu kodu PIN. O co chodzi?