Mieszkaniec Kożuchowa zadzwonił do Gazety Lubuskiej, bo już nie wiedział co robić. – Od ponad tygodnia dzwonię do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Nowej Soli i nie mogę się dodzwonić – poskarżył się Czytelnik. – Automat powtarza www.zus.pl i każe mi szukać innych dostępnych numerów, albo czekać na połączenie z operatorem, więc czekam. Gra muzyczka, nawet ładna, ale chciałbym z kimś porozmawiać, a nie muzyki słuchać.
Chciałbym zapytać o tę trzynastkę dla emerytów i rewaloryzację, a nie ma kogo.
Czytelnik podkreślił, że ma 72 lata i „na internatach się nie zna”. – Chciałbym zapytać o tę trzynastkę dla emerytów i rewaloryzację, a nie ma kogo – powiedział.
Jak się dodzwonić do ZUS?
Mieszkaniec podał numer, pod który dzwonił, to numer nowosolski. A tymczasem uruchomione zostały inne numery.
Klienci mają do dyspozycji specjalnie uruchomione linie telefoniczne. Osoby, które chcą dowiedzieć się więcej na temat rent i emerytur powinny zadzwonić pod nr 22 560 16 00.
– Klienci mają do dyspozycji specjalnie uruchomione linie telefoniczne. Osoby, które chcą dowiedzieć się więcej na temat rent i emerytur powinny zadzwonić pod nr 22 560 16 00 i po uzyskaniu połączenia z infolinią wybrać na klawiaturze numerycznej 0 – połączenie z konsultantem, a następnie 2 – renty i emerytury – wyjaśnia Agata Muchowska, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa lubuskiego. – Przypominam, że placówki ZUS są od poniedziałku, 4 maja otwarte w standardowych godzinach, można więc wszelkie informacje otrzymać bezpośrednio w jednostce zakładu.
Linie telefoniczne dla klientów ZUS
Osoby, które będą się chciały dowiedzieć więcej na temat świadczeń z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji bądź zasiłków opiekuńczych na czas opieki nad dzieckiem w związku z zamknięciem żłobka, klubu dziecięcego, przedszkola, szkoły: numer 22 290 87 01.
Przedsiębiorcy, którzy chcą skorzystać ze wsparcia ZUS: nr 22 290 87 02.
Osoby, które mają pytania lub wątpliwości dotyczące odwołanych badań lekarskich i rehabilitacji leczniczej: nr 22 290 87 03.
Konsultanci ZUS są do dyspozycji w dni robocze (pn.- pt.), w godzinach 7:00 – 15:00.
Nadal można korzystać z ogólnopolskiej linii pod numerem 22 560 16 00 w dni robocze, w godzinach 7:00-18:00.
Można także kontaktować się z doradcą ds. ulg i umorzeń: mailowo [email protected] oraz tel.: (68) 329 43 86.
rachunki
ZOBACZ TEŻ WIDEO: - Tak źle nie było od początku naszych badań - ocenia dyrektor Urzędu Statystycznego w Zielonej Górze Roman Fedak.
Pobierz
Jak korzystać z aplikacji, by otrzymywać informacje z miasta i powiatu? To proste:
- Po wejściu w aplikację w prawym górnym rogu w menu wybierz "Nowa Sól"
Aplikacja jest bezpłatna i nie wymaga logowania. Oprócz standardowych kategorii, z powodu panującej epidemii, wprowadziliśmy zakładkę "koronawirus", w której znajdziesz wszystkie aktualne informacje związane z epidemią.
Polub nas na fb
Pismak przeciwko oszustom, uwaga na Instagram
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?