Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów
3 z 4
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Kampania outdoorowa, promująca hospicja perinatalne, jest...
fot. Katarzyna Pachelska

Hospicja perinatalne. Billboardy z dzieckiem w sercu zwróciły na nie uwagę. Rodzice oczekujący na dziecko nie wiedzą o tych ośrodkach

Kampania outdoorowa, promująca hospicja perinatalne, jest widoczna w każdym większym mieście w Polsce. To akcja Fundacji Nasze Dzieci - Edukacja, Zdrowie, Wiara. Zobacz kolejne zdjęcia. Przesuwaj zdjęcia w prawo - naciśnij strzałkę lub przycisk NASTĘPNE

Zobacz również

Samochód wjechał na torowisko tramwajowe na al. 23 stycznia w Grudziądzu

Samochód wjechał na torowisko tramwajowe na al. 23 stycznia w Grudziądzu

Susza zjada polską marchew. Produkcja o 30 procent w dół, rośnie za to import

Susza zjada polską marchew. Produkcja o 30 procent w dół, rośnie za to import

Polecamy

Twoje dziecko może mieć kłopoty z nauką! Takie posiłki upośledzają pamięć

Twoje dziecko może mieć kłopoty z nauką! Takie posiłki upośledzają pamięć

Te lody mogą ci zaszkodzić! Zawierają odłamki metalu. Znikają z zamrażarek w sklepach

Te lody mogą ci zaszkodzić! Zawierają odłamki metalu. Znikają z zamrażarek w sklepach

Mieszkańcy Brzeźna chcą dialogu z Invest Komfort. "Chcemy żyć w symbiozie"

Mieszkańcy Brzeźna chcą dialogu z Invest Komfort. "Chcemy żyć w symbiozie"